زارعی زوارکی, اسمعیل . (1391). طراحی آموزشی و محیط های یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدل های پیشین و ارائۀ مدلی نوین در این زمینه. مجموعه مقالات کرسی های علمی دانشگاه علامه طباطبائی, 1(1), 228-249. doi: 10.22054/ijdli.2012.19855
MLA
زارعی زوارکی, اسمعیل . "طراحی آموزشی و محیط های یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدل های پیشین و ارائۀ مدلی نوین در این زمینه", مجموعه مقالات کرسی های علمی دانشگاه علامه طباطبائی, 1, 1, 1391, 228-249. doi: 10.22054/ijdli.2012.19855
HARVARD
زارعی زوارکی, اسمعیل. (1391). 'طراحی آموزشی و محیط های یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدل های پیشین و ارائۀ مدلی نوین در این زمینه', مجموعه مقالات کرسی های علمی دانشگاه علامه طباطبائی, 1(1), pp. 228-249. doi: 10.22054/ijdli.2012.19855
CHICAGO
اسمعیل زارعی زوارکی, "طراحی آموزشی و محیط های یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدل های پیشین و ارائۀ مدلی نوین در این زمینه," مجموعه مقالات کرسی های علمی دانشگاه علامه طباطبائی, 1 1 (1391): 228-249, doi: 10.22054/ijdli.2012.19855
VANCOUVER
زارعی زوارکی, اسمعیل. طراحی آموزشی و محیط های یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدل های پیشین و ارائۀ مدلی نوین در این زمینه. مجموعه مقالات کرسی های علمی دانشگاه علامه طباطبائی, 1391; 1(1): 228-249. doi: 10.22054/ijdli.2012.19855